zondag 28 maart 2010

Ervaringen met de iPod Touch

Aan de mediabar in onze vestiging in Weesp wordt nog steeds hard gewerkt. Op de
mediabar - de naam zegt het al - komt media te staan, waaronder een iPod Touch en een netbook.
Wat kan je ermee? Hoe bevalt het? Een medewerker uit Weesp heeft er alvast kennis meegemaakt.

Nel: "De iPod is zeer gebruiksvriendelijk; ik had al heel snel de draadloze internet verbinding te pakken. Het werken met touch is zeer fijn: je toetst met je vinger en en de applicatie (ik zie het als een snelkoppeling) springt open.
Safari openen en je zit op internet. In de App store heb ik gratis gewinkeld en de hyves, Appie applicatie, op de iPod gezet.
Je hebt overal internet bij je. Ik zat een blad te lezen en daarin stond een recentie over een boek die ik wilde lezen. De iPod lag binnen handbereik zo was de reservering van het boek via de bibliotheek-site snel gemaakt. Handig!
Wel vond ik het jammer dat de batterij snel leeg was."

Het netbook heb ik ook mee gehad. Zonder oplaad snoer... Het netbook is na 4 uur leeg en doet dan ook niks meer. Dus gaan we de oplaadsnoertjes bij de hand houden.
Over het netbook valt niet zoveel te zeggen. Het is een kleine handzame laptop. Makkelijk voor onderweg of op vakantie, maar voor thuis gebruik heb ik liever mijn gewone computer."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten